piątek, 19 października 2012

Moja stylizacja - bordo

Nie spodziewałam się, że przekonam się do podobno modnego w tym sezonie koloru bordowego. A już na pewno nie, że kupię kolorowe spodnie ;) Tymczasem skusiłam się, aby przymierzyć w C&A legginsy (jegginsy?) w kolorze bordo (właściwie to w tamtym świetle wyglądał na ceglasty xD). Nie byłam co do nich pewna dlatego poprosiłam K, gdy po mnie przyjechał aby wjechał na górę do sklepu i mi doradził.
Widziałam je do długiego szarego swetra, ale K się krzywił :P Potem ubrałam do zwykłej krótkiej bluzki i stwierdził, że to jest to ;) Tak, ja wiem, że mam grube uda, ale żadne spodnie ani ich nie powiększą, ani nie odchudzą więc czemu nie skusić się na coś innego niż zwykłe niebieskie dżinsy? :)









Jegginsy - C&A
Tunika - New Look
Sweter - szafa.pl
Torba - Primark
Botki - allegro
Okulary - SIX
Zegarek - Gino Rossi
Kolczyki - allegro
Bransoletki - Lokaah

10 komentarzy:

  1. Świetne! Nie przepadam za tym kolorem, ale wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor :) Bo taki rażący czerwony to nie bardzo by mi się widział ale ten bordo ci pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. doradziłabym jedynie buty na obcasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, co Ty masz do swoich nóg! Są super, wcale nie są grube.
    Spodnie są fajne, można je kombinować na tysiąc różnych sposobów. Zresztą ten kolor jest teraz bardzo na czasie więc wszędzie będziesz mogła znaleźć masę inspiracji.
    Ta kombinacja też jest bardzo fajna, świetnie wyglądasz w takich kolczykach. To zabawne ale ten mały element dodaje takiej większej elegancji zestawowi.
    Mam nadzieję, że tym Ci nie sprawię przykrości: ale te buty psują całość tego zestawu. Reszta jest bardzo ładna, jak już wspomniałam elegancka, a te buty są całkowitym przeciwieństwem tego. Są bardzo, bardzo płaskie, mają długość, która może tylko zaszkodzić sylwetce... Jeżeli mogę coś doradzić to noś je pod spodniami, które je zakrywają albo ewentualnie do czarnych spodni, getrów lub rajstop.

    Reszta jak pisałam: super!!!
    A! I bardzo ładny zegarek. To jakiś prezent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nigdzie nie umiałam znaleźć wyższych botków :/ Kombinuje i nieco szersze spodnie noszę własnie na górę ;) Następnym razem spróbuję te spodnie do botków na obcasie dobrać bo co raz bardziej się do nich przekonuję (tzn do spodni, do botków też xD). A na zegarek sama sobie nazbierałam bo był moim marzeniem od jakiegoś czasu :) Uwielbiam zegarki tej firmy, a pierwszy srebrny dostałam na urodziny kiedyś :)

      Usuń
  5. Ja jeszcze nie mam spodni w tym kolorze w swojej szafie, raczej preferuję stonowane kolory ;) Ale Tobie bardzo te spodenki pasują :) Bardzo lubię sklep C&A, chyba mam najwięcej ciuchów właśnie stamtąd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam rzadko kupuję. Najczęściej spodnie bo mają mój rozmiar 42 :(:(
      Czytając komentarze co raz bardziej lubię te spodnie :D:D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...