środa, 17 października 2012

11 pytań - TAG


Jakiś tam zaległy tag, który uznałam za ciekawy i postanowiłam odpowiedzieć :)

1.Dlaczego wybrałaś taką nazwę bloga, jaką masz?
Nazwa "arcobaleno" mojego poprzedniego bloga była już zajęta. Tuar ceatha oznacza to samo - tęczę.

2.Jaki masz cel w życiu? Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Chciałabym założyć rodzinę. A wcześniej zwiedzić trochę świata.

3.Jaki jest Twój wymarzony zawód?
Chciałabym mieć własną firmę (najchętniej odzieżową). Ewentualnie pracować w branży turystycznej czyli wg wykształcenia.

4.Jakiś dobry nawyk żywieniowy-posiadasz go? Co "namiętnie" jesz?;))
Lubię musli, szpinak, jajka, chudy twaróg, rzodkiewki.

5.Jakie są Twoje ulubione marki produktów?
Kosmetyki pielęgnacyjne: NIVEA, Ziaja i Dove. Lakiery: Safari. Makijaż: raczej tańsze np. Wibo.

6.W jakich sklepach najchętniej się ubierasz?
Sieciówki: NewYorker, Terranova, Camaieu, Reserved. Dużo kupuję w internecie. Lubię bardzo marki, których nie ma w polsce: Forever 21, Abercrobmie&Fitch, Atmosphere

7.Co byś poleciła- taki produkt "must have" wg Ciebie?
Nie uznaję czegoś takiego jak "must have" dla wszystkich. Mam swoje własne listy. No, może ewentualnie... czarne rurki :)

8.Bez czego nie potrafiłabyś żyć?
Wody :P

9.Od czego jesteś uzależniona?
Internet ^^

10.Cechy idealnego mężczyzny- co musi mieć?
Musi być dla mnie dobrym przyjacielem. Być cierpliwy, oj tak ;)

11.Co byś chciała zwiedzić?
Wrócić do USA. A na drugim miejsu Kanada. Zresztą... poczytajcie same ;)

http://tuar-ceatha.blogspot.com/2012/06/miasta-moich-marzen.html
Nikogo nie nominuję. Niech zrobi ten, kto ma ochotę i ewentualnie jeszcze tego tagu nie zna :)

P.S. Wczoraj zostałam ciocią. Olga waży 3,4 kg i jest śliczna :)

3 komentarze:

  1. Mamy to samo uzależnienie-zwie się szpinak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ,,Ciociu'' :D
    Ja też uwielbiam rzodkiewki i twaróg, zwłaszcza razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie przepadam za szpinakiem, gratuluję:)
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...