środa, 26 września 2012

Moja stylizacja - Wenecja

Dziś przedstawiam pierwszą część stylizacji z mojego tygodnia we Włoszech. To było cudowne przedłużenie wakacji i w końcu mogłam "wynosić" wszystkie letnie ubrania ;)
Na pierwszy rzut Wenecja. Pierwsze miasto, które zwiedziliśmy. Niestety byliśmy po 17 godzinach jazdy do Włoch, a z samego rana jeszcze ze 3 godziny aby dojechać na parking i przesiąść się na prom. Byliśmy więc nieco zmęczeni. A tu zwiedzania tylko 3 godzinki i znów 3 godziny autokarem na kolację :/
W dodatku czasu wolnego dostaliśmy jakieś pół godziny. Rzuciłam się biegiem w poszukiwaniu maski, którą chciałam już kupić podczas pierwszego mojego pobytu w tym mieście (13 lat temu), ale mi się wtedy nie udało.
 Zestaw z moją ulubioną spódnicą. Szkoda, że już musi wylądować w szafie i czekać na czerwiec przyszłego roku :P


Tak wyglądają moje włosy w wersji naturalnej, gdy ich nie wyprostuję ;)

Dla rozpoznania się w tłumie ktoś wymyślił, że będziemy nosić pomarańczowe bandany. Chyba nie muszę mówić, że nie spodobał mi się ten pomysł :P

Po powrocie do Rimini i kolacji w hotelu poszłyśmy na plażę. Niestety tak jak w Polsce już o 20 jest całkowicie ciemno więc zostałyśmy jedynie uraczone uroczym zapachem glonów i zimną wodą. Widoków zero ;)
Z mamą na deptaku w Rimini. Jakiś Włoch wołał potem za nami beautiful! ;)

Spódnica - bazarek ;)
T-shirt - Terranova
Torba - allegro
Pasek - Terranova
Sandały - chiński market ;)
Kapelusz - Terranova
Klapki - szafa.pl
Dżinsowa kurtka - Dorothy Perkins
Zegarek - Gino Rossi (prezent)
Bransoletki - Lokaah

Razem ok 208zł




12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę pobytu we Włoszech!

    OdpowiedzUsuń
  2. jej jakie śliczne maski. Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpasowałaś się w klimat, wspaniała spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PS. obserwuję i nie wiem czemu dopiero teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę wakacji, Wenecja jest piękna:) szkoda tylko, że jak ja byłam to aparat mi się zepsuł i nie mam żadnej pamiątki:/
    śliczna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh how much I love Venice! I went there last year and I loved it! It's such a magical place!
    Gorgeous outfit btw, love your plain tee and your amazing fedora hat!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tez chce tam pojechać!
    Pozdrawiam i zapraszam do wspolnej obserwacji :*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz w naturalnym looku, nie prostuj za często swoich kręconych włosów! ;) no i zazdroszczę pobytu we Włoszech! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...