niedziela, 30 września 2012

Moja stylizacja - szara panterka

Mój zestaw z sobotnich urodzin kolegi. Troszkę się przeliczyłam bo okazało się, że ta spódnica jest dłuższa niż myślałam (pierwszy raz ją założyłam, a mam już od dobrych dwóch miesięcy xD), a botki nie przylegają przy kostce więc moje łydki wydają się jeszcze grubsze niż są :(
Podoba mi się za to krój tuniki (15zł z przesyłką na szafa.pl) i marynarka (o której więcej będzie w następnym poście).








Spódnica - Vero Moda
Tunika - H&M
Marynarka - New Look
Torebka - Tally Weijl
Botki - allegro
Zegarek - Gino Rossi (prezent)
Kolczyki - Opia
Razem ok 177zł
P.S. Jak wam się podoba nowa fryzura? :)

6 komentarzy:

  1. Od razu jestem na TAK bo uwielbiam panterkę :) super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw jest świetny, ale te buty ze spódnicą do kolana cholernie, cholernie mocno skracają Ci nogi. Jak już do spódnicy - to krótszej. A tak to lepiej bardziej otwarte buty albo już kozaki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...