środa, 12 września 2012

Moja stylizacja - mięta

Kiedyś zastanawiałam się na głos co ubrać na jakieś tam wyjście. Na to nagle mój narzeczony:
- To weź tą bluzkę siateczkową.
- Jaką?
- No tą co ci tak spadała.
:)
I posłuchałam. I aż się zdziwiłam, że jemu się podoba :) To bluzka, którą zamówiłam na allegro myśląc, że kupuję sweter =.='
Spodobał mi się jednak jej miętowy kolor i właśnie ten krój zjeżdżający z ramienia, więc ją zatrzymałam. Bardzo lubię łączyć ją z bielą. Do tego czarne dodatki. Zestaw taki zwyczajny :)
Jedyne co mi się nie podoba to, że bluzka nie ma ściągaczy też na rękawach. Czasami traci swój kształt.








Miętowa narzutka - Allegro
Bokserka - Butik
Spodnie - F&F
Baleriny - nn
Torba - Primark
Bransoletki, pierścionek kokardka - Allegro
Okulary - SIX
Zegarek - Gino Rossi (prezent)
Razem ok 242zł
Taki zestaw wybrałam na spotkanie z Pauliną, blogerką, z którą znamy się już ładnych parę lat. Paulina jest osobą, z którą da się porozmawiać na każdy temat i bardzo miło spędza się czas. No i ona kolejna powiedziała mi, że mam nie farbować włosów i nie przejmować się jazdami :) Coś musi w tym być ^^
Dziękuję Ci za to spotkanie :*

A tak na koniec...
Obejrzałam sobie zaległy odcinek Kuby Wojewódzkiego na tvnplayer i... strasznie spodobała mi się sukienka Natalii Siwiec ;)
Wreszcie nie jakieś obcisłe bandażowe mini, w których nawet najszczuplejsze dziewczyny wyglądają okropnie, a coś uroczego, wygodnego i bardzo efektownego ;)
Z ciekawości weszłam w google i... no jasne. Ta sukienka kosztowała 12 tysięcy złotych! Nice ;)

24 komentarze:

  1. Fajny set:)
    sukienka Siwiec nie wygląda zupełnie na taką sumkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wygląda ale mi się i tak bardzo podoba. Mój krój ^^

      Usuń
  2. Fajnie wyglądasz, sliczny swetere. Obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze wspaniale wyglądasz, wszystko dopasowane zgrane, fajna sukienka Siwiec i suma za nią też.
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam mania1269.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Siwiec powaliła mnie swoją głupotą. Oglądałam ten odcinek, ale byłam zniesmaczona. Myślałam, że jest chociaż głupia w takim prowokacyjnym stylu, ale nie... Ona jest głupia tak zwyczajnie, zupełnie bezbarwnie.
    Ale sukienka fakt ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz szczerze ci powiem, że myślałam, że wypadnie gorzej. Spodziewałam się całkowitej kretynki więc może dlatego wypadła lepiej niż myslałam. Ale faktycznie oprócz urody nic sobą nie reprezentuje

      Usuń
  6. Sympatyczny ten "sweterek" :D bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta bluzeczka, bardzo Ci w niej ładnie. Zanim zobaczyłam zdjęcia, myślałam, że włożysz do niej białe spodnie. Ale dżinsy też są spoko :)
    Na jaki kolor miałaś wcześniej zamiar się farbować?
    W tym Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam białych spodni ;) Poza tym wtedy czułabym sie zbyt... szpitalnie ;)
      Kiedyś chciałam farbować na czarno ^^ A ostatnio tylko końcówki rozjaśnić ale to chyba nie dla mnie

      Usuń
  8. Śliczna bluzeczka, uwielbiam ten kolor, jest taki dziewczęcy :)
    Podobają mi się też dodatki, charmsy i zegarek, ja szukam swojego idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletki obie z zawieszkami i przesyłką wyszły mnie tylko 11zł ;) A zegarek dostałam na urodziny. Jest cudowny, no ale jednak ze 130zł trzeba dać:/

      Usuń
  9. Aaaa mam ten sam sweterek :D , zobacz: http://paryska88.blogspot.com/2012/06/juz-po-pierwszej-rozmowie-zakupy.html

    Fajnie go zestawiłaś, nie pomyślałam żeby łączyć go z bielą, częściej zakładałam go z czarną podkoszulką, muszę wypróbować Twój sposób, bo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa faktycznie :) Ale ty masz ten ciemniejszy kolor. Ja zamówiłam przez internet i nie jest taki miętowy jakbym chciała. Poza tym sweterkiem tego bym nie nazwała :) Cieniutkie to :)

      Usuń
  10. świetnie, uwielbiam miętowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tą bluzeczkę w tym samym kolorze i koralowym:) jest świetna:) piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladna ta Twoja bluzka, na zdjeciach wyglada rzeczywiscie jak sweterek :D
    a Natalia Siwiec, zastanawiam sie skad ona bierze na te ciuchy kase;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że dostała tą sukienkę za darmo

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...