wtorek, 4 września 2012

Moja stylizacja - midnight story by Reserved

Rzadko spinam włosy. Nie lubię tego bo wtedy moja fryzura jest tak jakby jej nie było, a stojąc prosto mam głowę jak zapałkę :P Czasem jednak mam taki kaprys i zmieniam pogląd. Tym razem dodałam apaszkę żeby nie mieć gołej szyi ;)
Ogólnie może już zauważyłyście, że lubię gładkie tkaniny, bez wzorów. Czasem zdarzy się jakiś nadruk. W tym wypadku ubrałam t-shirt, a później do niego dobierałam resztę i choć początkowo chciałam samą czerń to cieszę się, że jednak zdecydowałam się na beż i panterkę ;) Efekt jest mniej nudny :)










T-shirt - Reserved
Sweter - H&M
Dżinsy - F&F
Baleriny - nn
Torba - Primark
Apaszka - H&M
Zegarek - Opia
Kolczyki - allegro
Lakier - Biedronka :)
Całość ok 276zł ;)

* próba z większymi zdjęciami. lepiej? :)

14 komentarzy:

  1. ładnie wyglądasz w związanych ;) też wolę gładkie tkaniny. zestaw na plus! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw i dobrze Ci w związanych włosach :)
    Nie bierz tego jako krytykę, ale nie myślałaś o dodawaniu większych zdjęć? Takich żeby były szerokości tej kolumny, w której są wstawiane? Dużo fajniej by się oglądało i więcej szczegółów byłoby widocznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę :) Muszę sprawdzić na podglądzie jak to wygląda bo jakoś wyobrażałam sobie że blog mi się niesamowicie rozszerzy (przyzwyczajenie z onetu xD) i się bałam :)

      Usuń
  3. Fajnie wszystko dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wygląda apaszka w połączeniu z koszulką z nadrukiem. Torba też mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, a nie byłam do końca pewna tego połączenia :)

      Usuń
  5. oj taka apaszka to by mi się przydała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowna bo to komin więc bardzo łatwo się zakłada. Niestety po tym jak ją kupiłam zaczęłam ją wszędzie widzieć na ulicy ^^

      Usuń
  6. Moją uwage przykuła chusta.
    jest przepiekna

    Pozdrawiam gorąco
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się ta apaszka:)
    Pozdrawiam. Mania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci w takiej fryzurce!
    A co do ubrań, to ja też wolę te gładkie od wzorów, ale akurat na apaszce są one mile widziane:) Też ostatnio oglądałam podobną, ale w trochę innych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :). Mi również wszystko się podoba, zaczynając od idealnych pazurków kończąc na prześlicznych balerinkach ;).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...