poniedziałek, 10 września 2012

Moja stylizacja - dżinsowa koszula

W natłoku letnich ciuchów jaki mi się zrobił w szafie, niektóre z nich niestety zostały ofiarami. Po prostu nie było kiedy ich założyć. Jedną z nich jest dżinsowa koszula z krótkim rękawem, którą wylicytowałam za niewielkie pieniądze na Allegro. Na upały jest trochę za gruba więc wisiała głównie w szafie. Wczoraj jakoś przypadkiem na nią wpadłam. Akurat zrobiła się ładna pogoda więc postanowiłam ją wykorzystać. Jest bardzo długa więc albo muszę ją wiązać, albo wkładać do spodni ;) Postawiłam na kontrastowe czarne rurki i brązowy sweter na chłodny wieczór.













Koszula - Denim Co. 
Dżinsy - Camaieu
Sweter, Pasek - Terranova
Torba - Primark
Baleriny - nn
Okulary - SIX
Kolczyki - allegro
Razem ok 291zł

21 komentarzy:

  1. Szukałam kiedyś takiej dżinsowej koszuli, tylko że z długim rękawem, niestety jakoś nic w sklepach nie leżało dobrze.
    Fajnie wygląda ta Twoja włożona do spodni, choć pewnie jak jest długa to też dobrze będzie wyglądała wypuszczona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na tą trafiłam przypadkiem i z przesyłką jakieś 25zł za nią dałam ;) Mi się nie podoba taka długa bo ona jest prosta i w miejscu bioder robi się za ciasna :/

      Usuń
  2. Wyglądasz świetnie! Ta koszula baaardzo mi się podoba :) Fajnie wygląda jak jest wpuszczona.

    Kiedyś pytałaś o to co jest na pocztówce, to jezioro licheńskie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam, że takie istnieje ;) Czy według nazwy to niedaleko Lichenia? Bo tam to byłam ^^

      Usuń
    2. Tak, gdy byłam właśnie w Licheniu to cyknęłam tą fotkę ^^

      Usuń
  3. Fajny zestaw, bardzo mi się podoba.
    Tylko jeszcze nie wkładałabym ciemnych skarpetek (czy antygwałtek, czy jak to tam się nazywa :p) tylko została przy cielistych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są takie specjalne ze wzorkami skarpetki do balerin ^^ Przynajmniej mnie te lakierki nie obcierają wtedy :(

      Usuń
  4. super koszula :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna koszula. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę własnie zakupić jeansową koszulę .< 3

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszula. :) Masz śliczne włoski!

    Co powiesz na to, abyśmy dodały się wzajemnie do obserwowanych? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś tak nigdy koszule dżinsowe mi się nei podobały ale w twojej stylizacji wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta koszula :). Allegro to druga kopalnia perełek za grosze zaraz za sh :D. Ja tam zawsze coś wynajdę "po taniości". Świetna torebka, często ją spotykam na blogach, może sama się skuszę ;).

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kupować na allegro ;) Jak potem idę do centrum handlowego i widzę te ceny to mi się słabo robi ;)

      Usuń
  10. Koszula rzeczywiście ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. /odp. Haha ^^ No ja również tak tańczę, gdy mam bardzo dobry humor i rozpiera mnie energia :D
    Ostatnio miałam gorszy czas, więc trzeba to nadrobić ;). Optymizmu nigdy za wiele ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne kolczyki, a koszulka rewelacyjna, ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszulę miałam podobną z terranovy, ale ją sprzedałam na Allegro, bo denerwowała mnie długość. Żałuję, bo mogłam przecież skrócić, a teraz jak patrzę na Ciebie to jeszcze bardziej żałuję, bo fajnie ją zestawiłaś i aż dziwne, że w niej nie chodziłaś, bo ładnie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Wcześniej jakoś ciągle o niej zapominałam i nie wypróbowałam tej wersji z włożoną do spodni. A nie chodziłam bo dżins jest gruby a jednocześnie ma krótki rękaw więc ani na upały ani na chłodniejsze dni

      Usuń
  14. Ten komentarz o chłopięcej figurze był do zestawu z sukienką:) że niby mam chłopięcą figurę i w sukience wyglądam jak przebrany chłopczyk w peruce.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...