czwartek, 13 września 2012

Jak to się Amanda dowiedziała, że śpi na forsie ;)

Po drugiej i trzeciej godzinie jazd w zeszłym tygodniu chciało mi się płakać. Ruszanie w ogóle mi nie idzie. Bałam się zatrzymywać na światłach żeby nie musieć potem jako pierwsza ruszać. Na czwartą jazdę szłam więc z duszą na ramieniu. Tymczasem okazało się, że nie jest tak najgorzej. Jechałam znów tym autem, którym za pierwszym razem. Jest o wiele wygodniejsze. Biegi wchodzą tak bardziej swobodnie, plastycznie. A w tamtym, które jest niby nowsze ta gałka jest jakaś sztywna i parę razy wrzuciłam 5 zamiast 3 :/
Poprosiłam instruktorkę czy mogę jeździć tym starszym autem. Zobaczymy czy będzie mi chciała zrobić na złość :P A piszę o tym wszystkim bo potem odwoziła mnie następna kursantka. Spóźniła się 5 minut choć stałyśmy pod jej domem. Na wstępie oświadczyła, że zdążyła pomalować tylko dwa paznokcie =.='
Określiłabym ją jako tanią tandetę. No niestety. A przecież z doświadczenia wiem, że nie trzeba wydawać majątku żeby ładnie wyglądać. Tymczasem gdzieś w połowie drogi do mojego domu ona bada mnie w lusterku i do Anetty (instruktorki) mówi:
- Młodziutka dziewczyna. Wygląda na dzianą, nie?
O_o
Mi wiało przez otwarte okno więc miałam nadzieję, że się przesłyszałam. Zapytałam więc:
- Czy ja dobrze słyszałam?
Kursantka się roześmiała. Tak jakby to nie było niegrzeczne wyrażać o kimś takich opinii. I nie miałam zamiaru się tłumaczyć, że wcale nie jestem bogata. To by nie miało sensu. Nie jej sprawa, że sama sobie uzbierałam na prawko, urlop, laptopa i co tam jeszcze. Ale jak dodała jeszcze, że ci bogaci powinni płacić więcej za kurs to myślałam, że ją trzepnę w ten blond łepetynę :P
W dodatku jeszcze wiozła ze sobą metalową skrzynkę. Wątpię, że jest mechanikiem samochodowym. Zapewne miała więc tam kosmetyki. O Boże, ona robi to innym kobietom? Biedne...
Z tym, że ja zostawiłam tą uwagę tylko dla siebie. Przy takich ludziach trzeba zachować pewien poziom. A jak się nie da to ugryźć w język ;)
Choć to dziwne, że zdarzyło mi się to drugi raz jechać z tego typu osobami. Po trzeciej jeździe, gdy kursant odwoził mnie pod straż (tam się zawsze umawiam z Anettą i tam mnie wysadzają) jeden z jego kolegów powiedział:
- To ty w straży mieszkasz?
- Nie, choć akurat trafiłeś bo w tym samym budynku nad remizą są mieszkania - odparłam.
- A twój tata pewnie jest bogaty skoro jest strażakiem, co? - zagaduje drugi.
- To jest OCHOTNICZA Straż Pożarna - przypomniałam głosem pełnym irytacji, mając ochotę dodać "geniuszu" :P
Ja nie wiem czy takie debile się rodzą czy to z czasem przychodzi :P

15 komentarzy:

  1. Współczuję takiego towarzystwa :/ Szkoda, że się powstrzymałaś - trzeba było jednak trzepnąć w łeb jedną z drugim...
    Jakaś masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie chcę wywyższać czy coś, ale ostatnio na samych takich geniuszy natrafiam :P

      Usuń
  2. zapraszam na http://sciana-jak-marzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za bezczelna dziewucha :D Sama nie wiem jak bym zareagowała w tej sytuacji, pewnie byłabym tak samo zszokowana jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam jej powiedzieć, że wygląda tandetnie :) Skoro ona już wyraziła zdanie o mnie ;)

      Usuń
  4. o rany!! jak tak można się zachować:) daj spokój;p ja też niewiem jak bym się zachowała niewiem czy bym nie odparła jej jakoś dogryzką;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że nie chcę brzmieć tak jakbym się tłumaczyła. Nie jej sprawa, w końcu jest dla mnie obca. Niestety, tacy ludzie też po świecie chodzą :P

      Usuń
  5. hey! jestem pierwszy raz na Twoim blogu i zobaczyłam post o Twoich botkach w siwym kolorze. Mogła bys napisać o n9ch coś więcej? Są wygodne? nie są sztywne? i jaki rodzaj podeszwy mają? Zastanawiam sie nad kupnem i zależy mi na opinii kogoś, kto je przetestował. Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam je na nogach tylko raz. Boję się, że szybko się rozwalą :( Wygodne są. Nie czuć tej wysokości.

      Usuń
  6. tacy ludzie mnie zawsze rozbawiają strasznie :) i nie wiem co oni mają z tą kasą... chyba kompleksy kosmiczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam też miałam kompleksy z tego powodu że zawsze nam na wszystko brakowało. Ale żeby komuś tak bezczelnie powiedzieć, że wygląda na bogatego więc powinien więcej płacić za kurs? ech...

      Usuń
  7. No to nieźle. Ja bym wielkie oczy zrobiła jakby ktoś mnie obgadywał i to tak przy mnie... Rozwalają mnie tacy ludzie jak ta dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym coś takiego usłyszała, to by mnie zamurowało xD Powodzenia na kursie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym nie była taka opanowana, oj na pewno nie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabawne:) ja bym pewnie nie wytrzymała i dogryzła ale z drugiej strony po co jak to głupie jest jeszcze może wyśmieje ehh... .
    Mania mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...