piątek, 17 sierpnia 2012

Moja stylizacja - Navy blue

Lato powoli dobiega końca. Chciałabym więc jak najlepiej wykorzystać mnóstwo letnich ciuchów, które wiszą u mnie w szafie. Mam zamiar nosić je do oporu, a potem łączyć np letnie bluzeczki ze sweterkami albo do letniej sukienki ubrać kryjące rajstopy i wskoczyć w botki ;)
Taki plan mam co do sukienki, którą kupiłam jakiś czas temu w Reserved podczas pierwszej fali wyprzedaży :)
Jest granatowo różowa i wygląda jak spódnica i bluzka osobno. Na razie jednak postanowiłam ją wykorzystać póki pogoda pozwala na odkryte nogi. Dodałam moją ulubioną dżinsową kurteczkę. Postawiłam na beżowe dodatki. I zrobiły się trzy kolory - czyli tak jak lubię najbardziej ;)









Sukienka - Reserved / Kurtka - Dorothy Perkins / Torba - Primark / Sandały - allegro / Kolczyki - House / Bransoletki - Lokaah / Pierścionek - I am

5 komentarzy:

  1. Naprawdę fajnie wygląda ta sukienka, jak ją zobaczyłam to od razu pomyślałam, że to ładnie dobrany komplet spódnica+bluzka:)
    Również nie lubię zbyt dużej ilości kolorów w strojach, prostota jest najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam tę sukienkę,ale nie skojarzyłam,że to ona-myślałam,że bluzka ze spódnicą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieco i wygodnie, nie umiem się przekonać na sobie do tych spódnic, wolę je na kimś :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...