czwartek, 7 czerwca 2012

Nowości i promocje :)

Jak ja dawno w centrum Katowic nie byłam! :) Jak tam się pozmieniało! :) Galeria, która stanie na miejscu starego dworca autobusowego (czyli przed słynnym odbudowywanym dworcem PKP) stoi już przy ulicy 3-go maja. Przytłaczające to bydlę troszkę. Ciężko będzie się przyzwyczaić :) No chyba, że fajne sklepy tam będą :)
Tak to ma wyglądać mniej więcej chyba już pod koniec 2013 roku :) Ile tam tych pięter jest? O_o
Tak więc... nic ciekawego nie kupiłam bo też pieniędzy specjalnie nie ma. Pojechałam w innej tajnej misji i z tego co wiem nie mogę póki co za wiele zdradzić. Jeśli jednak zgodnie z umową dostanę za to pieniądze to opowiem co nieco :)
Wstąpiłam do Rossmanna, który jest moją ulubioną drogerią. Kupuję to co jest w promocji :) Przykładowo jeśli akurat szampon Dove jest przeceniony na 9,99zł za 400ml to go biorę. Jeśli NIVEA, to decyduję się na nią. Takim to sposobem rzadko płacę za szampon więcej niż 11-12zł :)
Tym razem pokusiłam się o klasyczny dezodorant Dove. Wszystkie produkty Dove bowiem są obecnie (do 28.06) w promocji, tak więc polecam :)
Oprócz tego wybrałam dla siebie nowy krem do twarzy. Pisze, że do wrażliwej więc idealnie dla mnie :) 
Lubię produkty Ziaji bo są dobrej jakości jak na swoją cenę :) Co do kremu wypowiedzieć się jeszcze nie mogę, ale mam nadzieję, że się sprawdzi. Zainteresowane zapraszam do Rossmanna 18 czerwca, kiedy będzie za pół ceny :)
Bo gazetkę to mi dopiero przy kasie dali :) Fajne promocje wymyślili i gdybym mijała tą drogerię codziennie np w drodze do pracy to wstępowałabym tam właśnie tylko po ten jeden przeceniony produkt ^^
Najbardziej spodobały mi się promocje na tusze do rzęs. Gdyby nie to, że dziś sobie akurat kupiłam... a zresztą! Na Rimmel chyba się i tak skuszę. Za tę cenę grzech nie brać :)

Oprócz tego w różnych dniach dostępna będzie cała gama produktów wszczuplająco-ujędrniających i antycellulitowych :)
 tylko w piątek 15 czerwca
tylko we wtorek 19 czerwca :) 
tylko w czwartek 28 czerwca :)
Pasta, która bardzo fajnie wybiela. Wg mnie najlepiej z tych dostępnych w normalnym sklepie za przystępną cenę
(Rossmann tylko jutro 8 czerwca xD)

 Odżywki nie znam, ale słyszałam o niej dobre opinie. (Promocyjna cena tylko 12 czerwca)
No i mój ulubiony jedwab do włosów. Po niego to się chyba wybiorę (w przyszły weekend 16-17 czerwca) bo takie 150ml to mi na rok chyba starczy :)
I to tyle, chciałam się z wami podzielić moimi skromnymi nowościami i polecić fajną promocję :)

12 komentarzy:

  1. a ja niedawno kupiłam inną pastę bo nie miałam czasu się wybrać do rossmanna no cóż xD
    na razie musze wykończyć wszystkie kosmetyki co mam bo półka mi się urwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak kupuję jak mi się coś skończy... przeważnie :) Jakoś zawsze wolałam wydawać na ubrania :)
      Najchętniej to bym kupowała, ale zawsze mi kasy szkoda;)

      Usuń
  2. Ziaja to dla mnie masła do ciała, nie kupuję niczego innego poza kakaowym, po prostu coś cudownego. Nic mnie tak pozytywnie nie nastraja z rana, jak to masło:) Ja tam nie cierpliwości do tych promocji....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach tak, o maśle już też kiedyś pisałam ;) Już chyba 3 albo 4 lato z rzędu kupiłam sobie (aczkolwiek teraz to z lekką formuła, lepiej się rozsmarowuje). Uwielbiam ten zapach i efekt na opalonej skórze :)

      Usuń
    2. Na lato zdradzam kakaowe z bursztynowym,ale tym rozświetlającym, cudowny jest. I pachnie równie bosko, wakacjami i słońcem:)

      Usuń
    3. aaa nie próbowałam brusztynowego :) Ale z Ziai jeszcze mam samoopalacz i też go lubię bo jak sie go dobrze rozprowadzi to na drugi dzien faktycznie ma sie fajny kolor skóry bez plam :D

      Usuń
    4. Ja nie lubię, ba nie cierpię samoopalaczy. Moja skóra przybiera karykaturalną barwę, ale to masło działa naprawdę bardzo, bardzo delikatnie:)

      Usuń
  3. Najbardziej zainteresował mnie tusz rimmel - muszę to przemyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba sobie po niego pojadę :) Jak nie będe tego drugiego otwierać to się nie wysuszy prawda??? To będę go miała jak wąłsnie ten Rimmel skoncze ^^

      Usuń
  4. Ja na szczęście mam Rossman blisko, ale w weekend mnie nie będzie w Warszawie, więc nie załapię się na niektóre promocje.
    Ale mam tą gazetkę i już upatrzyłam sobie kilka rzeczy będę chyba kilka razy przez kolejne dni w Rossmanie :)

    Ja z Dove sobie kupiłam żel pod prysznic, bo mi się akurat skończył. Kupiłam ten z ogórkiem - jestem zachwycona zapachem.:)
    Chociaż jak Michał zobaczył mój wybór to zrobił dziwną minę o_O

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kosmetyki - też lubię tę drogerię ale rzadko w niej jestem :P
    Ja weszłam w końcu na onet (od kwietnia miałam non stop problemy żeby cokolwiek tam zrobić *.*) i przeglądam blogi na które wchodzę, a ty zmieniłaś platformy! :) Blogspot jest 100 razy wygodniejszy, i przymierzam się do założenia drugiego bloga tutaj tylko o trochę innej tematyce :D A tamten będzie i będę pisać.. moze nie nabawię się nerwicy? :D

    Pozdrawiam! :) I muszę nadrobić zaległości w twoich opowiadaniach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak coś to ja jestem Effigy z yesterdayishere ;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...