sobota, 30 czerwca 2012

Miasta moich marzeń :)

Ostatnio zastanawiając się nad wakacjami i marzeniami co do wyjazdów po raz kolejny doszłam do wniosku, że w ogóle nie ciągnie mnie do Paryża. Na tego typu przemyślenia nakierował mnie post pewnej szafiarki, która chwaliła się swoim sweterkiem z Wieżą Eiffla. W ogóle mi do gustu ten trend nie przypadł.

To samo jeśli chodzi o oklejanie się Statuą Wolności. Przyznaję się bez bicia, że mam jedną koszulkę z flagą USA (o nie wróć, jeszcze tą co tam kupiłam ale w niej tylko śpię xD) ale zastanawia mnie inna rzecz... jakby na allegro wpisać kolczyki z flagą widać, że są chętni na brytyjską, amerykańską a polska jakoś nie schodzi (a z taką też są). Ciekawe to. Trochę przykre. Ciekawe, że torebek z Pałacem Kultury nie robią. A może ja o czymś nie wiem? :)
Ale wracając do miast, przyszła mi do głowy cała lista miejsc, które są na mojej wyimaginowanej liście przed Paryżem.
1. Rzym

2. Londyn

3. Los Angeles

4. Nowy Jork (tak znowu, Nowego Jorku nigdy za wiele :D)

5. Moskwa

6. Barcelona

7. Sydney


8. San Francisco

9. Seattle

10. Tokio
I dopiero
11. Paryż :) 

Może moje odczucia wiążą się też z tym, że nie umiem po francusku i generalnie wolę jechać tam gdzie dogadam się po angielsku (opcjonalnie po rosyjsku). A wy jakie macie odczucia? Może któraś miała okazję zwiedzać Paryż?:)

11 komentarzy:

  1. Ja bym wpisała Paryż na pierwszym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jesteś jedną z "tych" osób :)
      Ja nie wiem, mam nadzieję że kiedyś tam zawitam i przekonam się do francuskich klimatów :)

      Usuń
    2. Najwyraźniej:) Bardzo intuicyjnie mnie tam ciągnie.

      Usuń
  2. U mnie Barcelona na pierwszym, a na drugim ? Hmm, ciągnie mnie na Wchód więc chyba dałabym Moskwę,ale ci przystojni Włosi,więc chyba Rzym,a może jednak Londyn?...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mnie też na wschód ciągnie :) Po tym jak uczyłam się rosyjskiego to własnie do Moskwy. Ale też dalej... Japonia ^^

      Usuń
    2. Moja kuzynka studiuje japonistykę i zawsze mówi-jak już zamieszkam w Japonii to mnie odwiedzisz. Ale nie, ja podziękuję. Aż na taki Wschód to mnie nie ciągnie. Najpierw skupię na bliższej okolicy:)

      Usuń
  3. Z tych miast, które opisujesz, miałam okazję zwiedzić Londyn, Rzym i Paryż. Każde miasto ma inny klimat, atmosferę i wszystkie równie mi się podobały:)
    A innych miast, które przedstawiłaś to też chciałabym je zobaczyć.. zwłaszcza te amerykańskie.. - marzenie!
    A co do Twojego komentarza to odpisałam Ci u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Londyn jest moim marzeniem :) A Rzym prawdopodobnie uda mi się zwiedzić w tym roku :) Bo ja taka miastowa podróżniczka jestem. Bardziej od ekskluzywnych wakacji pod palmą wolę poznawanie nowych miast :D

      Usuń
  4. Zwiedziłam kawał południowej i środkowej Francji, do Paryża jeszcze nie dojechałam, ale tak uwielbiam Francję, że z pewnością to nastąpi!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...