wtorek, 22 maja 2012

Próba rozpoczęcia od nowa

Przez błędy na portalu, na którym dotąd blogowałam (prawie 6 lat!) pisanie bloga zaczęło mnie męczyć zamiast sprawiać przyjemność. Nie chciałam opuszczać swojego miejsca w sieci, do którego przywykłam, ale wczytywanie postów po 10 razy potrafi człowieka doprowadzić do szewskiej pasji.
Podejmuję więc próbę stworzenia nowego bloga, który póki co będzie funkcjonował równolegle z dotychczasowym.
Niestety stara nazwa była już zajęta. Tak jak dwadzieścia innych, które próbowałam. W większości brze blogi-widma porzucone nawet 10 (!!) lat temu. Przetłumaczyłam więc arcobaleno na inny język ;) Póki co nie mam pomysłu na inny adres :)


ten blog jest kontynuacją bloga www.arcobaleno.blog.onet.pl 

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za pisanie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja cię ... to nieźle. Wykrusza sie towarzystwo z Onetu.
    To było do przewidzenia, cieszę się, że ja nie czekałam tylko już dawno stamtąd spierdzieliłąm :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...