środa, 23 maja 2012

Majowa wycieczka

Spodobało mi się tutaj :) Wyobrażacie sobie, że klikam "opublikuj" i post się... publikuje? A nie nagle mój blog znika :) Miła odmiana po dwóch miesiącach męczenia się na Onecie. Pierwszą notką tutaj będzie moja ostatnia stamtąd :)

W sobotę wybraliśmy się w końcu na tę moją wymyśloną wycieczkę „na zamki” jak to wszyscy zaczęli określać :) Mieliśmy zakończyć ją w Krakowie, ale Sławek wpadł na pomysł żeby przejechać się tam autobusem, a nie autem i to na cały weekend w czasie Euro 2012 do „strefy kibica”. Nie mam pojęcia co to jest, ale K mówił, że można oglądać mecz na telebimie. Fanką piłki nie jestem, ale z doświadczenia wiem, że to fajne przeżycie kibicować tak drużynie z innymi ludźmi. Obawiam się, że jednak biorąc pod uwagę rangę wydarzenia, może być za duży tłum chętnych. A na nocleg w hostelu nie ma co liczyć. Albo miejsca będą już dawno wykupione, albo ostatnie za potrojoną cenę. A hostel w Krakowie jak mniemam to nie ten sam standard co hostel w Nowym Jorku. Tam zapłaciłam w przeliczeniu ok 100zł za noc no ale to było coś. Co prawda spało się z kilkoma obcymi w pokoju, ale łazienki wyglądały jak w przynajmniej 2* hotelu ^^
Wracając do naszej wycieczki, pojechaliśmy do Olkusza i pobliskiego zamku w Rabsztynie. Takie to niewielkie ruiny i makieta zamku, który tu kiedyś stał. Później przejechaliśmy praktycznie na resztę dnia do Ogrodzieńca, gdzie akurat odbywały się „walki na moście”. Kilkudziesięciu facetów pocących się w „strojach z epoki” naparzało się na moście prowadzącym do zamku tak, że turyści musieli czekać, aby do niego wejść i z niego wyjść. Oglądając salę tortur zrobiło nam się trochę słabo. Zresztą cały ten wypad trochę mnie zmęczył. Cały dzień na słońcu nie działa na mnie dobrze. Ale zamek piękny. Bardzo lubię zwiedzać ruiny i wyobrażać sobie jak to kiedyś wyglądało ;) A w Ogrodzieńcu pomaga w tym makieta i napisy na murach typu „Sypialnia” :)
Pod wieczór pojechaliśmy na Pustynię Błędowską. A raczej mieliśmy pojechać, gdyż znaki zaprowadziły nas jedynie na punkt widokowy za wzgórzu Czubatka. Gdybyśmy jechali według wcześniej wyznaczonej trasy to pojechalibyśmy na samą pustynię. Ale mnie nikt nie słuchał :P A powinni bo w końcu miałam piątkę z kartografii na pierwszym roku ^^
Zrobiliśmy więc sobie grilla na górce ;) Och jak cudownie smakuje grillowany kurczak po takim całym dniu łażenia :)
W niedzielę zrobiliśmy więc sobie poprawkę u K na ogródku, a później obejrzeliśmy film „Chloe”, który polecam... albo i nie. Sama nie wiem. Myślałam, że to będzie film o zdradzie przez internet. A jak się okazało to film o lesbijskich fantazjach kobiety po czterdziestce. Film psychologiczny haha

Zestaw 1 Sobota

Koszula – Dunnes (szafa.pl 20zł)*
Rurki – Camaieu (79zł)
Biała bokserka – Butik (19,90zł)
Trampki – Atmosphere (allegro 24zł)
Torba – Cropp (szafa.pl 36zł)
Okulary – Biedronka (10zł)
Zestaw 2 Niedziela
 Spódnica – H&M (prezent)
Bluzeczka – New Yorker (19,90zł)
Sweterek – H&M (allegro 25zł)*
Sandały – Deichmann (od siostry xD)
Torebeczka – od mamy xD
Bransoletka – Butik (9,90zł)
    * ceny z internetu podaję zawsze z wliczoną wysyłką

Bloga z opowiadaniem przenieść mi było łatwiej, gdyż adres nie był jeszcze zajęty. Zainteresowanych zapraszam więc pod www.milion-dolarow.blogspot.com, gdzie postaram się wkrótce uzupełnić wszystkie 13 rozdziałów. Ostatnim rozdziałem opublikowanym pod oba adresami (28 maja) będzie 14.